הפרחים 12, רשפון 😋 הערבה 9, חרוצים

הצהרת נגישות

אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות והגולשים ובשיפור השירות הניתן ללקוחות ולגולשים עם מוגבלות. לפיכך אנו משקיעים משאבים רבים בהנגשת האתר שלנו על מנת להפוך אותו לזמין יותר עבור אנשים עם מוגבלות.
נגישות אתר האינטרנט
הנגשת האתר נועדה להפוך אותו לזמין, ידידותי ונוח יותר לשימוש עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אנשים בני הגיל השלישי.

אנו עושים מאמצים שהאתר שלנו יעמוד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013, ברמת התקן הנדרש. כמו כן, אנו מיישמים את המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.

תיקונים והתאמות שבוצעו:
* האתר מותאם לדפדפנים הנפוצים
* האתר מותאם לשימוש בטלפון הסלולרי.
* האתר מותאם לתצוגה תואמת מגוון מסכים ורזולוציות.
* אמצעי הניווט באתר פשוטים וברורים.
* תכני האתר כתובים באופן ברור, מסודר והיררכי.
* תוכן האתר כתוב בשפה פשוטה וברורה.
* כל הדפים באתר בעלי מבנה קבוע.
* למרבית התמונות באתר יש הסבר טקסטואלי חלופי (alt).
* האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש Ctrl ומקש + במקלדת
* אין באתר שימוש בתצוגת טקסט נע או מהבהב.
חשוב לציין, כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ולמרות פעילותינו לשפר את נגישות האתר – ייתכן שיתגלו חלקים או יכולות שלא הונגשו כראוי או שטרם הונגשו.

אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח אם תכתבו לנו, באמצעות פנייה לרכז הנגישות שלנו. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שניתן:

* תיאור הבעיה
* מהי הפעולה שניסיתם לבצע
* קישור לדף בו גלשתם
* סוג הדפדפן וגרסתו
* מערכת הפעלה
* סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)

אנו נעשה ככל שביכולתנו על מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

נגישות המבנה:

בכל הסניפים שלנו הונגשו לפי דרישות הדין, ובהתאם להנחיות של מורשי נגישות מוסמכים. בתי הקפה הונגשו הן מהבחינה הפיזית והן בהיבט של נגישות השירות. יתכן, עם זאת, כי מעת לעת יתגלו בבתי קפה שונים, ליקויים כאלו ואחרים. אנו כמובן, פועלים באופן רציף, למנוע ליקויים שכאלו, ולטפל בהם כשהם מתגלים, על מנת לשפר את הנגישות לכלל לקוחותינו.

בכל הסניפים מוצבת לולאת השראה. זהו מכשיר המנטרל עבור לקוחות כבדי שמיעה הנעזרים במכשיר שמיעה את רעשי הרקע, ומאפשר להם לשמוע בבירור את הקופאי או הקופאית בעת ההזמנה בקופה.

שילוט בסניפים:
שילוט הכוונה לתא שירותים נגיש, הזמין בכל שעות הפעילות.
מדבקות אזהרה:
מדבקות אזהרה על הזכוכית בכניסה לסניפים המסייעות ללקוחות כבדי ראייה
העובדים שלנו:
העובדים שלנו קשובים ומתודרכים לסייע ללקוחות עם מוגבלות בכל בקשה.

סניף רשפון:
– כניסה נגישה
– קיים חניון מוסדר בסמוך
– שירותים נגישים
– דלפק נגיש
– לולאת השראה
– שולחנות נגישים
– מושבים נגישים

סניף חרוצים:
– כניסה נגישה
– קיים חניון מוסדר בסמוך
– שירותים נגישים
– דלפק נגיש
– לולאת השראה
– שולחנות נגישים
– מושבים נגישים

פרטי אחראי הנגישות במשרדנו:
שם: עדי לוגאסי
טלפון: 054-884-8989

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 17.4.24

דילוג לתוכן